نويدکيا: رفتن فونيکه‌سي به ما ضربه زد
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:53 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: يکي از مهمترين مشکلات تيم ما به پيش از شروع فصل بر مي‌گردد، يعني وقتي که به جاي بدنسازي تنيس فوتبال بازي مي‌کرديم.


رسول نويدکيا در گفتگو با مهر درباره شکست صنعت نفت برابر فولادخوزستان تصريح کرد: ديروز فوتبال را ما بازي کرديم ولي نتيجه را فولاد گرفت. فکر کنم يکي از مقصران باخت هم من بودم چون دو موقعيت تک به تک از دست دادم در حالي که مي‌توانستيم حريف را شکست بدهيم.

وي درباره دلايل اصلي ناکامي صنعت نفت در اين فصل تاکيد کرد: مشکل ما از اول فصل شروع شد. قابل کتمان نيست که "آلبرتو کاستا" از نظر فني يکي از مربيان خوب بود ولي هم در چينش بازيکنان مشکل داشت و هم ابتداي فصل کار بدنسازي نمي‌کرد. ما 10 روز در اردوي کردان بوديم ولي اصلا کار بدني نکرديم.

نويدکيا ادامه داد: يک روز به کاستا گفتم که چند سال است در ليگ ايران بازي مي‌کنم ولي در اين چند سال تمام تيم‌ها کار هوازي انجام مي‌دهند. او گفت به من اطمينان کنيد. وقتي در اردوي آماده سازي به جاي بدنسازي فوتبال 4 به 2 يا تنيس فوتبال بازي کنيد همين مسائل پيش مي‌آيد.

هافبک صنعت نفت خاطرنشان کرد: يکي ديگر از مشکلات کاستا دستيارانش بودند. آنها فوتبال بازي نکرده بودند و فقط در دانشگاه درس فوتبال خوانده بودند. کاستا هم به آنها اعتقاد داشت و برنامه‌هاي‌شان را عملي مي‌کرد. به هر حال الان خيلي صحيح نيست درباره آنها صحبت کنيم. در حال حاضر باشگاه بايد بزودي سرمربي جديد را معرفي کند تا در تعطيلات ليگ بتوانيم با تفکرات تاکتيکي سرمربي جديد آشنا شويم.

نويدکيا در بخش ديگري از صحبت‌هايش به رفتن "فونيکه سي" مهاجم فصل گذشته صنعت نفت اشاره کرد و گفت: رفتن فونيکه به ما ضربه زد. او بازيکن خوبي بود که مي‌توانست در کنار روح الله عرب و رضا خالقي‌فر خيلي به ما کمک کند. اتفاقا او چند روز پيش از امارات با من تماس گرفت و با هم صحبت کرديم. کاش به جاي فونيکه سي يک مهاجم خارجي خوب ديگر مي‌گرفتند.

تيم فوتبال صنعت نفت در يازدهمين مسابقه خود در ليگ برتر مقابل فولاد خوزستان با نتيجه 3 بر يک شکست خورد. صنعت نفت در حال حاضر با 7 امتياز در قعر جدول رده بندي قرار دارد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان